În cadrul proiectului de restructurare TOP CONSULTING abordează conceptul de implementare consecutivă a unor serii de schimbări în baza următoarelor principii-cheie:
- Preluarea atitudinii profesionale și etice;
- Aplicarea metodelor moderne şi tehnologiilor avansate de management;
- Utilizarea abordarii structurale în evaluarea posibilităţilor interne ale companiei, luînd în considerare şi factorii externi (legislația, concurența, poziționarea pe piață, etc.).
- Minimizarea riscurilor organizaţionale legate de respingerea personalului a schimbărilor.
În procesul de Restructurare managerială experții TOP CONSULTING, pentru obţinerea unor rezultate sigure şi imediate respectă principiul: “omul potrivit la locul potrivit în momentul potrivit”. Principalele direcții în cadrul acestui proces sunt:
- Elaborarea analizei SWOT a afacerii și identificarea simptomelor semnificative;
- Stabilirea opţiunilor de “intervenţie” și nivelul de restructurare necesar pentru optimizarea performanțelor companiei;
- Simplificarea structurii organizatorice sau stabilirea ei;
- Organizarea internă a activităților din subdiviziunile companiei;
- Elaborarea politicilor de motivare și stabilirea necesităților de instruire a personalului;
- Corelarea activității interdepartamentale în companie;
- Formarea sistemelor de raportare managerială necesare pentru analiza profitabilităţii şi lichidităţilor companiei;
Crearea sistemelor de monitorizare, evaluare şi anticipare a performanţelor afacerii.