Un conducator corect şi vigilant este prima persoană interesată în determinarea punctelor slabe în compania pe care o conduce, de aceia TOP CONSULTING vă propune Auditul intern drept una din metodele cele mai eficiente, aplicabile pentru verificarea situaţiei existente în raport cu anumite cerinţe prestabilite. Un astfel de instrument de management ca auditul intern, efectuat de o echipă calificată, permite nu numai verificarea, ci şi analiza obiectivă a tuturor zonelor şi proceselor din companie.
TOP CONSULTING, în calitate de consultant extern poate verifica, imparţial, atît sectorul de producere cît şi activitatea de management care implică conducerea de la cel mai înalt nivel al companiei, cu eficienţă maximă, asigurînd îndeplinirea tuturor principiilor de audit:
- Comportament etic – baza profesionalismului
- Prezentare corectă – obligaţia de a raporta obiectiv adevărul
- Responsabilitatea profesională – aplicarea perseverenţei şi a judecăţii în auditare
- Independenţa – baza pentru imparţialitatea şi obiectivitatea concluziilor auditului
- Utilizarea dovezilor – confirmare prin înregistrări.
Auditorii TOP CONSULTING sunt independenţi de activitatea pe care o auditează şi sunt liberi de orice influenţe şi conflicte de interese. Menţinem o gindire obiectivă pe întreg parcursul unui proces de audit pentru a ne asigura ca ne bazăm numai pe dovezi clare în stabilirea constatărilor şi a concluziilor auditului.
Datorită experienţei vaste acumulate pe parcursul pe parcursul celor 15 ani de activitate pe piața serviciilor de consultanță managerială, puteţi beneficia de auditul intern al următoarelor sisteme de management :
- ISO 9001 :2015 în conformitate cu ISO 19011 :2011;
- ISO 22000 :2018 în conformitate cu ISO 22003:2013;
- ISO 14001 :2015 în conformitate cu ISO 19011:2011;
- ISO 45001 :2018 în conformitate cu ISO 19011:2011;
- ISO 27001:2013 în conformitate cu ISO 15408:2009.
Compania TOP CONSULTING vă propune spre atenţie următoarele tipuri de audit:
- Audit operațional
- Audit de sitem (iniţial, precertificare, mentenanţă)
Tipul auditului | Activitate | Rezultatul |
Audit operațional | este o examinare a modului în care o organizație își desfășoară activitatea, cu obiectivul de a semnala îmbunătățiri care va spori eficiența și eficacitatea acestuia | Raportului de audit cu indicarea recomandarilor necesare de urmat. |
Audit initial | se desfasoara cu scopul de a determina nivelul de corespundere si documentare a activitatii companiei beneficiare in conformitate cu standardul de referinta, si este folosit ca instrument care permite sa apreciem volumul de lucru necesar implementarii Sistemului de Management International ales. | Raport de audit initial cu indicarea procentuala a nivelului de corespundere cu cerintele referentialului ce ne va permite sa calculam efortul de om/zile necesar pentru implementare. |
Audit de precertificare | este un audit de terta parte efectuat pentru a determina nivelul de implementare a sistemului de management international existent in organizatia beneficiara, simulind ca la o repetitie generala auditul de certificare care urmeaza a fi efectuat de catre un organism de certificare | Raportului de audit cu indicarea neconformitatilor depistate sau a recomandarilor necesare de urmat. |
Audit de mentenanta | reprezinta prin sine instrumentul desfasurarea caruia va ajuta compania beneficiar in determinarea punctele forte si punctelor slabe a sistemului de management international implementat | Raportului de audit si a Corectiilor, Actiunilor corective si preventive necesare de intreprind pentru a elimina si a preveni aparitia de neconformitati. |