Împreună din 2007

Suntem  compania Top Consulting

Experiența noastră acumulată în diverse domenii de business este plus valoarea clienților noștri din:

  • Producerea vinicolă şi a băuturilor alcoolice tari, de lactate, de ulei vegetal, de mezeluri şi produse din carne, de saune, solarii, cabine IR, articole din plastic;
  • Comerţul și distribuția de produse alimentare și nealimentare, montare de sisteme antiincendiare şi de securitate;
  • Servicii de transport internaţional, de logistică și asistentă vamală, servicii de organizare a expoziţiilor, servicii de consultanţă juridică, financiară, resurse umane şi de management,  servicii de Instruire şi calificare profesională, reparaţia automobilelor şi a sistemelor IT.

Suntem mereu bucuroși să răspundem oricărei solicitări din partea Dvs.!

despre noi

Noutăți

martie 17, 2022

CURS: CERINȚELE STANDARDULUI ISO 22000:2018 CU FORMARE DE AUDITORI INTERNI

Grup țintă: Organizații din domeniul alimentar ( producători de hrană, prelucrători, transportatori și operatori depozitare, ...

Citește mai mult
ianuarie 24, 2022

ÎNCEPE CARIERA CU NOI!

Alătură-te echipei “TOP CONSULTING” și obține: Un start valoros în carieră; Echipă care te va ghida și va împărtăși cu tine ...

Citește mai mult

Servicii oferite

Organizarea și restructurarea companiei

În cadrul proiectului de restructurare TOP CONSULTING abordează conceptul …

Elaborarea și implementarea SIM

Implementarea unui sistem de management al calității în orice organizație, fie ea mare sau mică …

Asistența procesuală în implementarea sistemelor operaționale

Toate afacerile se schimbă, indiferent dacă se datorează creșterii, restructurării …

Efectuarea auditului intern

Un conducator corect şi vigilant este prima persoană interesată în determinarea punctelor slabe în compania …

ISO 19011

Auditul intern este un proces sistematic, independent şi documentat  în scopul …

Training conform cerințelor SIM

Instruiri colective şi individuale ale personalului în domeniul Sistemelor Internaţionale de Management …

Formarea auditorilor interni

Instruiri colective şi individuale ale personalului în domeniul Auditului Intern al Sistemelor Internaţionale de Management …

Organizarea trainingurilor și seminarelor

TOP CONSULTING are o experienţă vastă în organizarea şi desfăşurarea seminarelor, training-urilor …

Ofertele noastre

Clienți

Recomandări

Întrebări frecvente

Cum să alegi o companie de consultanță?

Nu există lipsă de consultanți. Veți găsi persoană care lucrează pentru o companie celebră, pe cel care a cumpărat o franciză bine cunoscută și o grămadă pe care nu ați auzit niciodată. Deci, cum poate un proprietar de afaceri să aleagă consultanții potriviți pentru nevoile sale?

Mai jos sunt 7 sugestii care ar putea să tea jute să faci alegerea corectă.

Stabilește-ți obiectivele

Aveți nevoie de o planificare strategică pentru a vă stabili cursul pentru viitor? De coaching-ul executiv pentru a spori eficiența și capacitatea de conducere? De evaluări pentru reducerea cifrei de afaceri și îmbunătățirea performanței? De instruire privind leadership pentru a transforma jucătorii B în A (lideri)? Să lucrați cu o persoană sau cu întreaga echipă de conducere?

Începeți procesul prin definirea exactă a tipului de asistență de care aveți nevoie. Dvs căutați rezultate, așa că clarificați-vă ce așteptări aveți.

Atrageți atenția la experiență

Cei mai buni consultanți au fost în jurul blocului de câteva ori. Vreți să valorificați experiența lor vastă cu alți oameni, companii și industrii pentru a maximiza impactul asupra situației dvs. Consultanții mari au abilitatea de a vedea modele și de a aduce atât abordări confirmate cât și gândirea din afara cutie (outside-the-box) la provocarea dvs.

Fiți siguri că vă potriviți

Relația de consultanță ar trebui să fie una foarte apropiată. Acest lucru se întâmplă numai atunci când există un raport deschis și pozitiv. Petreceți timpul pentru a vă cunoaște potențialul consultant. Uitați-vă în felul acesta: voi doi veți merge împreună într-o călătorie lungă. Asigurați-vă că sunteți compatibili, astfel încât să vă bucurați de plimbare.

Solicită recenzii

Consultanții buni au o lungă listă de clienți fericiți. Discutați cu clienții actuali și anterioari pentru a afla mai multe despre experiența acumulată și despre cât de eficient a fost în realitate.

Atrageți atenție la preț

Unii consultanți  taxează per oră. Alții insită pe un angajament îndelungat. Asigurați-vă că ați înțeles în ce joc intrați, astfel încât să nu apară surprize la sfârșitul lunii.

Analizează abordarea lor

Există consultanți care folosesc o metodologie standardizată așa cum este dictată de franciza la care sunt afiliați. Alții evaluează fiecare situație unică și folosesc o gamă largă de instrumente pentru a crea o soluție personalizată. Asigurați-vă că consultantul dvs. folosește o abordare care să vi se potrivește.

Angajament pentru întîlniri

Unii consultanți stabilesc întîlniri față în față pentru  o oră, de două ori pe lună. Alții stabilesc întîlniri pentru câteva ore, câte o dată pe lună. Unii utilizează apeluri video pentru a elimina călătoriile și pentru a ajusta timpul de întâlnire. Indiferent de format, asigurați-vă că vă angajați nu numai pentru întâlnire, ci și pentru a aloca timp necesar pentru a lucra la noile abilități.

De ce este bine să fii certificat ISO?

Certificarea în cadrul unui sistem de management al calității precum ISO oferă numeroase beneficii proprietarilor de afaceri mici.

Afacerea dvs. devine, în general, mai eficientă și mai productivă, oferindu-vă un avantaj față de concurenții dvs. De asemenea, vă puteți bucura de avantajele de marketing de la certificarea ISO, deoarece puteți reasigura clienții că afacerea dvs. respectă cele mai înalte standarde de calitate.

Iată alte avantaje cheie:

  • Toate procesele sunt evaluate, standardizate și explicate personalului
  • Formarea de noi angajați este mult mai ușoară
  • Problemele sunt detectate mai rapid și soluțiile sunt îmbunătățite
  • Îmbunătățirea satisfacției clienților
  • O mai bună înțelegere a nevoilor clienților
  • O mai bună percepție a companiei dvs.
  • Furnizorii devin mai degrabă parteneri
  • Îmbunătățirea comunicării
  • O mai bună cunoaștere a companiei dvs. de către angajați
  • Îmbunătățirea participării angajaților

Pe plan intern, vă ajută să definiți obiective clare și vă obligă să le revizuiți. De asemenea, îmbunătățește comunicarea prin definirea proceselor dvs. și ajută la reducerea produselor neconforme. Reducerea neconformităților uneori eliberează capacitatea. De asemenea, vă ajută să abordați cauzele problemelor existente sau potențiale prin acțiuni corective. În general, ISO îmbunătățește definirea sarcinilor (cine și ce face), îi motivează pe angajați să îmbunătățească sistemul și să-i mobilizeze în jurul obiectivelor.

Cum obțin certificarea?

Înainte de a obține certificarea, va trebui mai întâi să dezvoltați,  să documentați procesele de producție și implementarea procedurile corecte pentru a vă asigura că vă puteți menține standardele de calitate.

Iată patru pași esențiali pentru a deveni o afacere certificată ISO.

  1. Elaborarea sistemului de managment
  • Identificați procese de bază sau business
  • Documentați procesele prin implicarea angajaților
  • Revizuie, aprobă și distribuie documentelor celor ce au nevoie de informație
  • Identifică și analizează riscurile și oportunitățile pentru afacere
  1. Implementează sistemul de management
  • Asigurați-vă că procedurile sunt efectuate așa cum sunt descrise în documentația dvs.
  • Asigurați-vă că angajații sunt instruiți corespunzător pentru sarcinile pe care le îndeplinesc.
  • Creați  sisteme eficiente de raportare pentru a acoperi inspecția, testarea, acțiunile corective,  analiza efectuată de management, monitorizarea obiectivelor, tehnicile statistice și așa mai departe.
  • Monitorizați eficiența proceselor dvs. prin utilizarea datelor măsurabile, acolo unde este posibil.
  • Revizuiți și luați măsuri pentru îmbunătățirea domeniilor necesare.
  1. Verificați dacă sistemul vostru este efectiv
  • Efectuați auditul și revizuiți procesele și sistemul privind conformitatea și eficacitatea acestuia.
  • Observați, discutați cu oamenii și uitați-vă la înregistrările eșantionate.
  • Identificați și raportați punctele forte și punctele slabe ale sistemului de management.
  • Implementați măsuri corective conform cerințelor.
  1. Înregistrează sistemul
  • Selectați organismul de audit corespunzător pentru înregistrarea externă.
  • Trimiteți documentația sistemului de management pentru examinare pentru a se asigura că respectă standardul aplicabil.
  • Pregătiți-vă spre examinare de către un auditor extern pentru a confirma că cerințele sistemului sunt îndeplinite și că sistemul de management este implementat în mod eficient.

Cum alegem un organism de certificare ISO?

La fel ca in oricare alt domeniu de activitatea si in domeniul consultantei si certificarii ISO exista un numar foarte mare de companii care incearca sa castige cat mult teren pe piata, prin diferite procedee.

Este importanta nu doar alegerea unei firme de consultanta in implementare ISO, ci si alegerea unui organism de certificare ISO, fiind o parte esentiala a procesului de certificare ISO.

Top Consulting ofera clientilor sai asistenta in alegerea organismului de certificare, avind grija ca acesta sa corespunda tuturor cerintelor legale, internationale, dar si nevoilor clientului. (piata de desfacere, limba vorbita, calificarea auditorilor, etc)

Decizia finala in alegerea companiei de certificare ii apartine clientului, de aceea pe linga recomandarile firmei de consultanta este bine sa mai tineti cont de urmatoarele sfaturi in ceea ce priveste alegerea organismului de certificare ISO:

  • În primul rînd nu trebuie sa fie conflict de interese, nici cu compania dvs, nici cu compania de consultanta, nici cu alta parte interesata.
  • În al doilea rînd trebuie sa se stie daca organismul de certificare este acreditat de catre o asociatie/organizatie de acreditare competenta. Daca o companie care nu este acreditata va ofera certificatul ISO acesta nu are valabilitate si de exemplu participarea la licitatii nu este posibila. Orice organism de certificare poate emite un Certificat ISO, dar numai cele emise de organismele acreditate sunt recunoscute, deci sunt valabile. La alegerea organismului de certificare, trebuie sa se solicite de la acesta dovada acreditarii sale de catre un organism de acreditare recunoscut.
  • In al treilea rînd organismul de certificare ales trebuie sa demonstreze ca este acreditat in domeniile solicitate de client pentru a se emite certificate valabile.

Vedeți alte întrebări frecvente

Ne puteți contacta