Noutăţi




Echipa Top Consulting vă urează realizări frumoase în Anul Nou! Imprimare
Joi, 24 Decembrie 2015 12:31

Echipa Top Consulting vă urează realizări frumoase în Anul Nou!

Citeşte mai mult...


Invitatie la curs „PRIN CALITATE SPRE EXCELENTA" Imprimare
Marţi, 17 Noiembrie 2015 12:31

Compania Top Consulting Vă invită să participați la cursul "PRIN CALITATE SPRE EXCELENŢĂ".

Citeşte mai mult...


Curs de formare a auditorilor interni la Universitatea de Stat din Balti "Alecu Russo" Imprimare
Miercuri, 04 Noiembrie 2015 12:31

Recent, de pe 14 – 16 octombrie 2015, compania Top Consulting impreuna cu Universitatea de Stat "Alecu Russo" din Balti, a organizat si executat cursul de formare a auditorilor interni, cu tematica "Audit intern – instrument pentru eficiența oricariu manager" conform noului standard international ISO 9001:2015.

Citeşte mai mult...


Invitatie la curs „Audit intern – instrument pentru eficiența oricărui manager”conform ISO 9001:2015 Imprimare
Miercuri, 07 Octombrie 2015 12:31

Dacă doriți să vă dezvoltați pe plan personal și profesional, să învățați a conduce un audit al Sistemului de Management al Calității (ISO 9001:2015) și să vă formați ca un manager eficient, atunci Vă invităm la cursul de formare a auditorilor interni: “Audit intern – instrument pentru eficiența oricariu manager” conform ISO 9001:2015.

Citeşte mai mult...


Tu știi să vorbești corect limba română?! Imprimare
Joi, 01 Octombrie 2015 12:31

În limbajul de zi cu zi, sau chiar la radio și televizor folosim o multitudine de cuvinte și expresii. Majoritatea dintre noi se străduiesc să le folosească în mod corect. Doar că de foarte multe ori folosim cuvinte greșit pentru că le-am auzit în forma lor greșită de fiecare dată. Astfel va prezentam 33 de cuvinte și expresii pe care le pronunți sau le folosești greșit!

Citeşte mai mult...


Trecerea de la ISO 9001: 2008 la ISO 9001: 2015 Imprimare
Joi, 24 Septembrie 2015 09:31

Care sunt progresele pe care le aduce noua ediţie a celui mai utilizat standardul din lume – ISO 9001, Sisteme de management al calităţii. Cerinţe ?

Citeşte mai mult...


Tehnici de brainstorming. " Nu judeca si nu vei fi judecat" e aplicat si in managementul "de toate zilele" Imprimare
Miercuri, 16 Septembrie 2015 09:31

Ce este brainstorming-ul? Acest termen desemneaza o tehnica de stimulare a creativitatii, descoperita de un om de publicitate american, care si-a dorit sa dea nastere unor idei inovatoare si inteligente, indispensabile unui domeniu atat de competitiv. Astfel, in 1941, Alex Osborn, un tanar director de advertising, a gasit solutia pentru problemele sale - brainstorming-ul

Citeşte mai mult...


Curs de formare a auditorilor interni 9001:2015 Imprimare
Luni, 06 Iulie 2015 09:31

Recent în anul current, compania ADD Grup împreună cu TOP CONSULTING a organizat şi executat cursul de formare a auditorilor interni conform noului standard internaţional ISO 9001:2015 Sistem de management al calităţii.

Citeşte mai mult...


Post vacant: JUNIOR Consultant Imprimare
Sâmbătă, 07 Februarie 2015 09:31

TOP CONSULTING ofera posibilitate de crestere personala si profesionala in functia de Consultant junior

Citeşte mai mult...


"Audit intern - instrument pentru eficienta oricarui manager" - curs de formare auditori interni conform ISO 9001 Imprimare
Miercuri, 21 Ianuarie 2015 00:00

Stimați parteneri,


Calitatea este un atribut al celor care privesc în viitor, care construiesc parteneriate,

iar investitia in calitate este, dincolo de cea financiara, o investitie umana,

o schimbare de mentalitate, o continua educatie spre mai bine, spre performanta si competitivitate.

Din fericire calitatea este o resursă inepuizabilă, cu efecte sinergice semnificative,

de noi depinde cînd facem schimbarea și mergem spre zidirea ei.


Din inițiativa de a susține acest postulat TOP CONSULTING vă invită la trainingul
“Audit intern - instrument pentru eficienta oricarui manager ” - curs de formare auditori interni conform ISO 9001.

Programul trainingului contine: instruirea personalului în domeniul cerințelor principale
ale standardelor ISO 9001:2008 si ISO 19011:2011, conceptul desfășurării auditului intern,
audit operational si simularea auditului intern în cadrul unui departament/proces al companiei Dvs.
De asemenea, veti face cunostinta cu modificarile ISO 9001:2015



Scopul cursului este obținerea cunoștințelor necesare și formarea deprinderilor de a desfășura desinestătător

auditul intern în conformitate cu cerintele standardului internațional ISO 9001:2008 și de a aplica cu succes
acest instrument în procesul de dezvoltare și îmbunătățire continuă companiei.

Instruirea este organizată in formă de Curs bazat pe principiul transferului de experiență și competențe
prin combinarea prezentarii informațiilor teoretice, desfășurarea discuțiilor interactive si analiza studiilor de caz.
Îndeplinirea activităților practice va presupune atît lucru în grup, cît și individual.

Cursul acreditat de catre Ministerul Educației Republicii Moldova este orientat către top management,
managementul mijlociu și specialiști principali care ar putea implementa schimbarile necesare
si vor asigura mentinerea sistemului implementat.

Lectorul Dvs. este Liliana Buza, auditor extern acreditat și consultant expert în sisteme de management
cu o experiență de peste 13 ani in domeniu, Directorul companiei de consultanță „Top Consulting”.

Propunem sa obtinem impreuna la finalul formării profesionale urmatoarele Rezultate:
  • Vă veți îmbunătăți cunoștințele în domeniul Sistemului de Management al Calității

în conformitate cu standardul ISO 9001:2008;

  • Veți înțelege cerințele standardului din punct de vedere al auditorului intern;
  • Veți planifica, pregăti, organiza, desfășura, documenta și finaliza auditul intern al companiei Dvs.;
  • Veți fi pregătit pentru auditul extern de certificare și supraveghere;
  • Veți avea posibilitatea sa asigurați transferul de cunoștințe și abilități către colegii Dvs.;
  • Veti face cunostinta cu modificarile ISO 9001:2015;
Finisarea cursului va culmina prin obținerea Certificatului Top Consulting care va confirma calificarea de auditor intern.

Data desfășurării trainingului: Cursul se va desfaşura în perioada 12-14 februarie 2015.
Programul de desfășurare a cursului este evaluat la 18 ore și se va petrece pe parcursul a 3 zile, de la 9:00 pînă la 17:00.
Grupul va fi format din 8-12 persoane.
Suplimentar poate fi prezentat programul de desfășurare a cursului si informatie referitoare la locul desfasurarii.

Investiţii:
Valoarea investițiilor constituie 175 EUR pentru fiecare cursant.
Această valoare include desfășurarea instruirii, materialele –suport ale cursului, pauze de cafea,
consultanta gratuită pe parcursul celor 3 zile de curs, evaluarea finală și certificatul de confirmare.

Necesarul de documente normative (standarde) este asigurat de către cursanţi.
Pentru clienţii companiei Top Consulting sau în cazul participării a doi sau mai mulţi cursanţi
de la o companie se acordă o reducere de 15 % de la costul iniţial.
Totodată pentru înregistrarea şi plata preventivă este valabil următorul sistem de reduceri:




la telefonul (22) 26-00-83, mob. 079443700 sau completînd formularul de pe site-ul www.topconsulting.md .

Misiunea companiei Top Consulting în desfașurarea activității de consultanță
este de a stimula convingerea clientului în propriile decizii,
asigurîndu-i indeplinirea obiectivelor propuse.

Vă sugerăm să profitaţi de cel mai avatajos raport preţ-calitate!


“CERINȚE ÎNALTE, REZULTATE PE MĂSURĂ!”



Certificarea companiei – cartea de vizită a produselor autohtone pe piaţa internaţională Imprimare
Vineri, 26 Decembrie 2014 12:45

Certificarea companiei – cartea de vizită a produselor autohtone pe piaţa internaţională


Nu este un secret, că în ultimii ani agricultorii moldoveni depun un efort major ca să fie cât mai competitivi pe piaţă prin îmbunătăţirea performanţelor proceselor de producere, calităţii şi siguranţei produselor.

 

Ei au înţeles că piaţa s-a maturizat, cerinţele clienţilor, cât şi cele legale au crescut, iar metodele vechi de lucru nu mai dau roade.

Astfel, agricultorii se unesc în asociaţii, merg la expoziţii, implementează soluţii de producere inovative, se aliniază la standarde internaţionale clare, caută diferite metode moderne de promovare şi recunoaştere internaţională că sunt cei mai buni în domeniul lor.

Acest proces de  îmbunătăţire devine mai accelerat pe măsura intensificării relaţiilor Republicii Moldova cu statele membre UE şi necesităţii de pătrundere pe pieţile externe.

Cartea de vizită a agricultorilor pe aceste pieţe sunt CERTIFICATELE emise de către organismele de certificare acreditate la nivel internaţional (ISO, BRC, IFS, OHSAS, CE), care garantează încrederea partenerilor europeni în produsele autohtone şi atestă conformitatea cu cerinţele acestora.


Mai multe detalii pe agrobiznes.md



Felicitări cu ocazia sărbătorilor de iarnă Imprimare
Miercuri, 24 Decembrie 2014 12:57


Sărbători fericite și la mulți ani!




Business Analysis Conference: bridges4understanding Imprimare
Miercuri, 03 Decembrie 2014 00:00

Business Analysis Conference: bridges4understanding

Avem plăcerea să vă anunțăm că după 4 ani de activitate de succes,

filiera International Institute of Business Analysis (IIBA) din România

își propune să formeze punți de colaborare cu colegii din Republica Moldova.


 

Suntem absolut convinși că datorită unui schimb de experiență și cunoștințe putem să contribuim

la dezvoltarea profesională a celor ce au tangență cu implementări de soluții noi,

cât și a profesiei de business analist în regiune.


În premieră, ne-am ambiționat să transmitem evenimentul în regim de video-conferință

în timp real în București și Chișinău. Vom avea prezentatori la ambele locații

și vom putea participa la discuții și schimb de opinii pe marginea subiectelor puse în discuție.


Vă rugăm să găsiți mai jos detalii despre Conferința de Analiză de Business – Bridges4understanding.

Agenda evenimentului o puteti accesa, de asemenea, aici.


În acest context am dori să venim cu o invitație către Dumneavoastră să participați la acest eveniment.

Vă așteptăm cu drag pe 10 Decembrie 2014 la orele 13.30 la adresa mentionată mai jos.


Evenimentul va avea loc în Sala Forum, bd. Stefan cel Mare si Sfint, 134, et.4.


Detalii >>



Liliana Buza: Business-ul trebuie să meargă spre Europa nu haotic, ci bine pregatit Imprimare
Marţi, 04 Noiembrie 2014 00:00

"Businessul local , chiar și în lucrul cu consultantul,

mereu așteapta să fie împins înainte, regulat şi cu fermitate."


Recent oficiali din cadrul Uniunii Europene au declarat că Uniunea Europeană va continua să susţină Republica Moldova, ceea ce a îngrijorat puţin businessul local. Apare întrebarea: Ce se va întîmpla cu business-ul autohtom în condiţiile liberalizării pieţei cu UE? Cum trebuie să se schimbe antreprenoriatul local? Liliana Buza, Directorul companiei Top Consulting are convingerea că indiferent de modificările intervenite, acestea trebuie să fie constructive, concrete şi orientate nu doar spre îmbunătăţirea calităţii şi siguranţei produselor şi serviciilor, cît și spre perfecţionarea metodelor de lucru ale companiilor.


În ce măsură sunt recunoscute şi solicitate pe piața din Republica Moldova serviciile de consultanţă?


Această piaţă este încă puţin dezvoltată. Cererea generează oferta. În prezent solicitările de asistenţă intelectuală acordate de specialişti externi este nesemnificativă. Suntem abia la început de cale. Totuşi, eu compar această profesie cu medicii sau profesorii.Dacă pe timpuri oamenii aveau cunoştinţe limitate despre medicină sau învăţămînt, astăzi rar cine preferă să-și trateze desinestătător copiii sau să-i înveţe acasă. Nu este un secret că pentru un rezultat bun trebuie să contactezi la timp un specialist. Un consultant bun în afaceri este o combinaţie între un medic iscusit şi un profesor de excelenţă. Doar că el tratează şi învaţă un organism viu sub denumirea de companie.


Cînd credeţi că antreprenorii noştri „vor fi gata” să solicite suportul specialiștilor din business consulting? continuare aici


Sursa: ALLMOLDOVA



Invitatie la un management eficient al business proceselor Imprimare
Miercuri, 29 Octombrie 2014 09:04

“Cerinte inalte, rezultate pe masura!”


PROCESS MANAGEMENT-CALEA SPRE EFICIENTA!

 

Stimați parteneri,

Top Consulting SRL în colaborare cu Centrul de Formare Continuă din cadrul CCI RM vă invită la trainingul Process management - calea spre eficiență, care are drept scop oferirea cunoștințelor necesare pentru planificarea, documentarea, controlul și organizarea corectă a business-proceselor, ce servește drept bază pentru rezultate optime pentru compania Dvs.

 

Ce competențe veti dobândi?


-          Elaborarea schemei proceselor companiei;
-          Repartizarea responsabilitatilor;
-          Descrierea  proceselor prin metoda schemei block, conform principiului PDCA;
-          Stabilirea obiectivelor SMART în cadrul planificării;
-          Aplicarea metodelor moderne si tehnicilor avansate de management;



In rezultatul trainingului veti obtine Adeverinţe a CCI RM.


 

 

Data desfășurării trainingului in limba romana 04 - 05 decembrie 2014, in cazul formarii grupului rus de minim 8 participanti cursul se va efectua suplimentar.

Prețul: 2130 de lei, compania care deleagă 3 persoane la trainingul dat beneficiază de 50% reducere pentru cea de-a 4 persoană.

*** Curs acreditat de Ministerul Educației al RM prin Ordinul Nr.840 din 27.09.2013

Pentru informații suplimentare: tel. 0 (22) 23-32-86, e-mail: Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza
sau contactați-ne.

 

 

In curind URMATORUL TRAINING >>>>>>> " Audit intern – instrument pentru eficienţa oricărui manager"

 

Copyright © *|2014|* *|Top Consulting SRL|*, All rights reserved.



Antreprenori cu experienţă pentru antreprenori cu dorinţă Imprimare
Luni, 16 Iunie 2014 11:06

Odată  cu potenţiala aderare a Republicii Moldova in Uniunea Europeana este observată activarea  intereselor companiilor straine pe piata autohtona, dar şi menţinerea suportului unor parteneri mai vechi.

Proiectul PUM este activ in Republica Moldova pe parcursul a trei ani si reprezintă in continuare un suport sigur pentru antreprenorii locali. Experţii din Olanda PUM au reputaţie ireproşabilă si istorii de succes, iar soluțiile propuse sunt  durabile.  Cu ajutorul unui specialist olandez puteţi previni potenţialele dificultăţi dar şi aborda unele întrebari ce au fost deja  soluţionate în experienţa lor.

 

În 2013, prin intermediul PUM in Moldova au fost îndeplinite cca 30 cereri de asistență tehnică de la antreprenori, precum și s-au facilitat peste 200 de relații de afaceri (Business Link Programme) intre clienţii care au fost avizati anterior și potențiali parteneri comerciali olandezi.


Incepând cu 01.05.2014 Top Consulting a devenit Reprezentantul Oficial a organizaţiei Pum Netherlands senior experts, susţinut in intregime de guvernul olandez.


In termen de 2-3 săptămâni experţii vă pot ajuta in ceea ce priveste:


  • Creşterea calitaţii, competitivității  şi profitabilității producerii (în special la folosirea capitalului uman);
  • Utilizarea metodelor ecologic pure de producere;
  • Selectarea celui mai adecvat  stil de conducere si motivare a echipei de lucru;
  • Identificarea noilor oportunități  pentru dezvoltarea și extinderea afacerii.

 

 

Avantajele proiectului pentru compania beneficiar din Republica Moldova:


  • Consultant independent;
  • Accesul la expertiza de o viaţă în sfera corespunzatoare activitaţii Dvs;
  • Recomandări şi instruiri  la locul de muncă adaptate necesitaţilor Dvs;
  • Posibilităţi de ajustare a afacerii Dvs imediat în cadrul primului proiect;
  • Servicii de consultanţă finanţate de guvernul Olandei;

 

Deasemenea PUM oferă asistenţă reprezentanţilor companiilor locale

cu scopul:

  • De a gasi noi furnizori;
  • De a fortifica relaţiile import/export;
  • De a achiziţiona noi echipamente;
  • De a procurara materii prime,etc;


În scopul de a primi sprijin de la PUM , Compania Beneficiara trebuie să fie eligibila și să respecte următoarele criterii:


  1. Corespunde definiției sectorului de business mic si mijlociu (IMM);
  2. Proprietate privată si peste 50 % din acţiunile companiei aparţin capitalului autohton;
  3. Totalul bilanțului cât şi cifra de afaceri anuală  nu depășește 10 milioane de euro;
  4. Nu îşi poate permite servicii de consultanţă in bază comercială;


Compania beneficiară trebuie să demonstreze suficient angajament în implicarea deplină a proiectului PUM.

Acesta  include angajament pe parcursul vizitei experților, contactul ulterior cu expertul și

punerea în aplicare a recomandărilor primite cît şi pentru măsurarea eficienței proiectului efectuat.


Cu Top Consulting veţi beneficia de:


  • asistenţă gratuita in completarea dosarului de aplicare,  care trebuie completat in limba engleză
  • determinarea clară a domeniului de consultanţă necesară
  • definirea punctelor vulnerabile ce ar trebui luate in vizor de catre Expertul PUM.
  • asistenţă la selectarea acomodării expertului


Compania beneficiară din Republica Moldova va trebui să asigure doar costul acomodării expertului (cazării, mesei) şi la necesitate a translatorului (ENG).

Sponsorii,  asigura plata transportului şi logisticii expertului.


Valorile promovate de  PUM sunt: antreprenoriatulauto-suficiența și dezvoltarea durabilă a IMM la nivel local prin metode efective si eficiente.

Pe parcursul 35 de ani in jur de 30 mii de experţi  a organizaţiei PUM au activat in cadrul domeniile vizate sunt din 80 de sectoare ale industriei cu obiective orientate spre îmbunătățirea managementului afacerilor, potențiale îmbunătățiri sociale și de mediu.a 35,000 firme şi organizaţii din ţările cu pieţi emergente şi in curs de dezvoltare din regiunile Europei Centrale, Eropa de Vest, Orientul Mijlociu , America Latina, Asia si Africa.


Serviciile acordate de PUM pot fi preponderent pentru companii și organizații din următoarele sectoare :


  • Gospodării ţăraneşti si grădinărit
  • Sistemul ingrijiri de sănatate
  • Turism si servicii hoteliere
  • Chemicale si materiale sintetice
  • Textile
  • Comerţ si producerea cherestelei
  • Tehnică  si construcţii                                   Transport si logistica
  • Comerţ cu amănuntul
  • Producere alimentară
  • Alimentaţie publică
  • Poligrafie si edituri
  • Învățământ profesional
  • Hârtie, carton și ambalaj
  • Mediu
  • Construcţii si tehnică
  • Industria de proiecţie si electrotehnică
  • Comerţ
  • Reproducerea şeptelului si pescuit
  • Creşterea animalelor
  • Producerea alimentaţiei si băuturilor
  • Industria de prelucrare a metalelor

 

Stabilirea noilor contacte este favorizată atât de cooperarea cu Ambasadele, Camerele de Comerţ și Industrie, dar si de mecanisme internaţionale. Reţeaua de experţi seniori (inclusiv manageri) execută proiecte de consultanță pe termen scurt și oferă companiilor mici si mijlocii cunoștințe și experiența considerabilă. Astfel incat dezvoltarea know-how’ului si stabilirea noilor cunostinţe devine un motor de creștere pentru economia locală.


Testimoniale:

Organizaţia Pum a demonstrat că antreprenorii sunt capabili să investească considerabil in luptă cu saracia si datorita acestui fapt sa accelereze dezvoltarea si stabilitatea economică in lume. In acelasi timp activitaţile organizaţiei Pum sunt avantajoase si pentru olandezi - stabilirea unor noi legături comerciale si deschiderea unor noi oportunităţi de producere cât si pentru crearaea unor noi pieţi de desfacere.” Bernard Wientjes, Presedintele Confederaţiei pentru Angajati si Industrie Olandeza (VNO-NCW)

Pum contribuie la noţiunea largă a conceptului de dezvoltare internaţionala economica.” Frank Hemerick, Ministrul Comertului Intern Olandez.

Un exemplul minunat cum munca comună creaza sinergii ce se reflectă prin creşterea productivităţii si micşorarea costurilor” Bert Cunders, Ministru Cooperarii si Dezvoltarii Economiei a Olandei.

Mai multe detalii gasiţi pe www.pum.nl şi www.topconsulting.md


Pentru orice intrebare apărută  suntem bucuroşi sa vă ajutăm la următoarele contacte:

Tel/ Fax: (+373) 22 260082

Adresa: 414 of., 7 Alexandru cel Bun str, Chisinau

Republica Moldova,  MD-2001

email: Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza


Misiunea companiei TOP CONSULTING este de a stimula convingerea clientului în propriile decizii, asigurîndu-i indeplinirea obiectivelor  propuse.

 



"Dar ție îți poate ajuta organizarea pe procese?" Imprimare
Joi, 03 Aprilie 2014 08:03

DOREȘTI SĂ ECONOMISEȘTI TIMP, BANI ȘI SĂ ADUCI VALOARE ADĂUGATĂ LA CEEA CE FACI?


Citeşte mai mult...


Securitatea informației : ISO 27001, o versiune nouă pentru o gestiune mai eficientă a riscurilor Imprimare
Duminică, 01 Decembrie 2013 00:00

Securitatea informației : ISO 27001, o versiune nouă pentru o gestiune mai eficientă a riscurilor


Citeşte mai mult...


Felicitări cu ziua calității!!! Imprimare
Joi, 14 Noiembrie 2013 00:00

 

 

 

 

 

Stimați parteneri,

 

Cu prilejul zilei calității adresăm sincere felicitări celor care activează în domeniul legat direct sau tangențial de creare, promovare și valorificare a calității.


Celebrarea acestei sărbători reflectă rolul cardinal al calității atît pentru societatea noastră, cît și pentru fiecare membru în parte.


Calitatea este un atribut al celor care privesc in viitor, care construiesc parteneriate, iar investitia in calitate este, dincolo de cea financiara, o investitie umana, o schimbare de mentalitate, o continua educatie spre mai bine, spre performanta si competitivitate. Din fericire calitatea este o resursă inepuizabilă, cu efecte sinergice semnificative, de noi depinde cînd facem schimbarea și mergem spre zidirea ei.

 


Valorificarea atributelor calității, utilizarea eficientă a instrumentelor oferite de sistemul de management al calității este o condiție primordială a succesului în afaceri.


În această zi, Vă dorim tuturor celor înzestrați cu “harul calității” să făuriți noi valori, să transformați potențialul de dezvoltare în active economice capabile să genereze bunuri și servicii de înaltă calitate.


 

Best Regards,

Echipa TOP CONSULTING

 



Beneficiază de avantajele proiectului olandez PUM asistat tehnic de către consultanții Top Consulting Imprimare
Marţi, 12 Noiembrie 2013 09:30

Beneficiază de avantajele proiectului olandez PUM asistat tehnic de către consultanții Top Consulting!

Citeşte mai mult...


Ziua mondială a standardizării Imprimare
Luni, 14 Octombrie 2013 00:00

La data de 14 octombrie, sărbătorim Ziua Mondială a standardizării!

Genericul acestei zile este Mai puține deșeuri, rezultate mai bune - Eficiență prin utilizarea standardelor ”.

 

Citeşte mai mult...


Prezentarea "Vreau ceva si nu stiu ce - organizarea proceselor, cind si cum?" Imprimare
Miercuri, 09 Octombrie 2013 14:46

TOP Consulting, in persoana Directorului Liliana Buza a prezentat in perioada 02-04 octombrie, in cadrul expozitiei forum de produse si servicii pentru afaceri, B2B EXPO seminarul cu tematica ''Vreau ceva si nu stiu ce, organizarea proceselor - cind si cum?''

 

Aducem sincere multumiri participantilor la seminar, cit si partenerului-gazda CIE Moldexpo pentru organizare, iar ca urmare a solicitarilor Dvs. gasiti pe linkul de mai jos continutul prezentarii seminarului.


Presentation pdf


Speram la o colaborare mutual-avantajoasa si nu uitati "Cerinte inalte - Rezultate pe masura!"



TOP CONSULTING a participat la B2B Expo 2013 Imprimare
Luni, 07 Octombrie 2013 00:00

In perioada 02-04 octombrie 2013, TOP Consulting a participat la expozitia forum de produse si servicii pentru afaceri,

B2B EXPO organizata de catre CIE Moldexpo.


Citeşte mai mult...


Invitație la Workshop Imprimare
Vineri, 27 Septembrie 2013 14:25

Invitație la Workshop-ul "Vreau ceva și nu știu ce - organizarea proceselor – cînd și cum?"





TOP CONSULTING participa activ la B2B EXPO Imprimare
Miercuri, 18 Septembrie 2013 09:01

 

CERINŢE ÎNALTE - REZULTATE PE MĂSURĂ!


Pe 2-4 octombrie 2013 la Chişinău va avea loc Expoziţia – Forum de produse şi servicii pentru afaceri - B2B EXPO. Evenimentul este organizat de CIE MOLDEXPO, cu sustinerea Ministerul Economiei al Republicii Moldova si a partenerilor ODIMM, AAPM, ATIC.


B2B EXPO este conceput în scopul creării unei platforme de business working precum şi a oportunităţilor de afaceri pentru manageri şi antreprenori.


Acesta e menit să dezvolte mediul de afaceri din ţară prin împărtăşirea de experiență, transfer de cunoştinţe şi know-how.


Este o ocazie unică de a cunoaşte şi stabili conexiuni de business cu succes, care pot deveni parteneriate de încredere.

Programul evenimentuluii este susţinut de speakeri valoroşi – antreprenori de succes locali şi internaţionali, care îmbină experienţa antreprenorială cu cea corporatistă.

 

 

Compania TOP CONSULTING, participa in acest an cu un seminar dedicat tematicii:

"VREAU CEVA SI NUSTIU CE - organizarea proceselor – cînd și cum?"

 


Beneficiile participării la seminarul TOP CONSULTING:


  • Este inspirat din necesitati reale ale zecilor de clienti cu care colaboram, dar si din discutiile cu partenerii nostri locali si internationali;

  • Te ajuta sa definesti etapa de viata a business-ului tau si ce decizii poti lua in rezultat (Organizarea proceselor, Reengineering, Restructurare, Standardizare, etc.)

  • Cunoştinţe noi despre dezvoltarea business-ul şi aducerea acestuia la o nouă etapă

  • Schimb de idei şi contacte în sesiunile de business networking

  • Oportunitatea de a-ti expune parerea aferent tematicii si de a gasi raspuns la intrebarile aparute

 


Seminarul TOP CONSULTING se va desfăşura pe data de 03 octombrie 2013, în incinta CIE Moldexpo, Pavilionul central,

et. II, sala de conferinta, iar orice consultatii pot fi obţinute la adresa de e-mail Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza

sau direct la consultantii nostri la standul companiei pe durata expozitiei.



B2B EXPO - Expoziţie-Forum de produse şi servicii pentru afaceri Imprimare
Luni, 16 Septembrie 2013 13:35

B2B EXPO : Expoziţie – Forum de produse şi servicii pentru afaceri 
2-4 octombrie 2013



Organizator: Centrul International de Expoziţii “Moldexpo”


Susţinere oficială: Ministerul Economiei al Republicii Moldova


Parteneri: ODIMMAAPMATIC

 

Tematica Expoziţiei-Forum:


Servicii de Consultanţă: consultanţă în afaceri si management, juridice, contabilitate şi audit ş.a

Tehnologii Informaţionale şi Comunicaţionale

Publicitate

Servicii Financiare: bancare, de creditare, asigurări şi leasing ş.a


Agenda Preliminară a seminarelor şi evenimentelor din cadrul B2B EXPO:

 

2.10.2013

3.10.2013

4.10.2013

S

E

M

I

N

A

R

E

1100-1200

1230-1330

1400-1500

1530-1630

Servicii publicitare

Speaker: Participant

3 D моделирование биснеса: стратегия,процес c ы, качество

Speaker: ProConsulting SRL

Criteriile după care aleg instituţia de creditare

Speaker: Participant

Atingerea scopurilor prin reţelele sociale

Speaker: Participant

Oportunităţi de dezvoltare a serviciilor oferite de

Business Provideri către mediul de afaceri

Speaker: MACIP

Cum  aleg corect pachetul de asigurare?

Speaker: Participant

TIC

Speaker: Participant

Vreau ceva și nu știu ce - 
organizarea proceselor – cînd și cum?

Speaker: TOP CONSULTING SRL

Pavilionul Central, Etaj.II, Sala mica

Creditarea

Speaker: Participant

Tendinţe noi în TIC

Speaker: Participant

Elemente de fiscalitate a afacerii

Speaker: Participant

Serviciu de leasing, oportunitate sau provocare? Convingerea unui sceptic

Speaker: Participant

1700- 2000

Conferinţă :

”5 paşi pentru a creşte Afacerea TA”

Speaker: Lorand Soares Szasz, România

1700- 1900

Business Networking Event

Organizator: JCI Chsinau

1700- 1900

Business Networking Event

Organizator: JCI Chsinau


Pentru mai multe detalii accesati http://ro.b2bexpo.moldexpo.md/b2bexpo#content sau ne gasiti la adresa de e-mail Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza

sau direct la standul companiei pe durata expozitiei.



Felicitări cu ZIUA MONDIALĂ A MEDIULUI Imprimare
Miercuri, 05 Iunie 2013 00:00

Top Consulting SRL felicită partenerii de afaceri și întreaga societate

a Republicii Moldova cu Ziua Mondială a Mediului!




Descrierea proceselor - sporirea birocratiei sau impartire de responsabilitati Imprimare
Marţi, 30 Aprilie 2013 09:30

"Descrierea proceselor - sporirea birocratiei sau impartire de responsabilitati"

Prezentare Power Point a Dnei Liliana Buza, directorul companiei "Top Consulting" in cadrul Workshopului Nr.3 "Viziune 3 D asupra bisnessului - procese si sisteme" la Prima si cea mai mare conferinta business din Moldova - Bizpower, 26-27 aprilie 2013

 

Prezentare în format PDF (3Mb)



It's time to share Imprimare
Duminică, 28 Aprilie 2013 00:00

Pe 26-27 aprilie la Chişinău a avut loc prima şi cea mai mare conferinţă de business

din Moldova de până acum - BIZPOWER (www.bizpower.md.)


Evenimentul BIZPOWER a fost conceput în scopul creării unei platforme de business working precum şi a oportunităţilor de afaceri pentru manageri şi antreprenori. Acesta e menit să dezvolte mediul de afaceri din ţară prin împărtăşirea de experiență, transfer de cunoştinţe şi know-how.


Fiecare zi a fost împărţită în 3 secţiuni distincte: conferinţe (cu focus pe dezvoltarea unei atitudini pozitive, poveşti de success), workshop-uri (cu focus pe dezvoltarea abilităţilor şi dexterităţilor practice de management şi leadership, precum şi a celor antreprenoriale) şi business networking.


Programul conferinţei a fost susţinut de speakeri valoroşi – antreprenori de succes locali şi internaţionali, iniţiatori şi dezvoltatori de afaceri durabile, precum şi experţi dedicaţi în „zone critice” ale afacerilor.


La acest eveniment grandios a participat, in calitate de speaker, Dna Liliana BUZA, directorul companiei TOP CONSULTING,

care a prezentat conceptul "Descrierea proceselor proceselor: sporirea birocratiei sau impartire de responsabilitati"

in cadrul Workshop-ului Nr. 3 "Viziune 3D asupra businessului - procese si sisteme".


Echipa TOP CONSULTING aduce multumiri organizatorilor si partenerilor proiectului BIZPOWER pentru noutatea adusa in mediul de afaceri autohton, exprimind speranta si increderea ca temelia comunitatii de business a fost pusa, iar fenomenul de sharing va fi cartea de vizita a acestei comunitati.

 


Mereu alaturi,

TOP CONSULTING

 

 

 

 

 


 

 

 



Cafeaua Dvs. e cu adevărat naturală? Imprimare
Miercuri, 07 Noiembrie 2012 11:20

Cafeaua Dvs. e cu adevărat naturală?

Noul standard ISO 24114:2011 vă va asigura că ceaşca de cafea instant pe eticheta căreia scrie  menţiunea "100 % cafea pură”, este exact ceea ce așteptați să găsiți în ea.

 

Citeşte mai mult...


Curs de formare auditor intern ISO 9001:2008 Imprimare
Luni, 08 Octombrie 2012 12:23

 

Citeşte mai mult...


Corporate Brochure Imprimare
Vineri, 28 Septembrie 2012 13:01

Corporate Brochure


Citeşte mai mult...


Mai putine deseuri, mai multe rezultate benefice datorita noului standard ISO 14045 din 2012 pentru evaluarea eficientei ecologice. Imprimare
Marţi, 25 Septembrie 2012 07:45

Mai putine deseuri, mai multe rezultate benefice datorita noului standard ISO 14045 din 2012 pentru evaluarea eficientei ecologice.


Citeşte mai mult...


NOUTATI DE LA ISO Imprimare
Joi, 02 August 2012 14:02

La sfirsitul anului trecut, International Organization of Standardization a publicat noua editie revizuita a standardului ISO 19011 - "Ghid pentru auditarea sistemelor de management", care in versiunea din 2002 (respectiv SR EN ISO 19011:2003) purta denumirea "Ghid pentru auditarea sistemelor de management al calitatii si/sau de mediu".


Standardul ISO 19011:2011 inlocuieste versiunea anterioara ISO 19011:2002.

 

Citeşte mai mult...


Alergenii de la ignoranta la cunoastere Imprimare
Marţi, 31 Iulie 2012 14:26


Dat   fiind   faptul   că   incidența   alergiilor   şi   intoleranțelor   alimentare   a   crescut semnificativ în ultimii ani, echipa Top Consulting consideră că ignoranța față de riscul alergic al unor alimente trebuie contracarată de cunoaşterea acestui fenomen de către toți cei implicați în lanțul alimentar: producători şi procesatori, comercianți şi examinatori ai  calitățiii  şi  în  cele  din  urmă  de  către consumatorii  de  produse alimentare.

Citeşte mai mult...


Siguranța alimentară și cea a proceselor tehnologice în alimentație Imprimare
Luni, 21 Mai 2012 08:42

 

Vasile Bumacov: „Ministerul Agriculturii nu mai este producător de alimente, este elaboratorul de politici.”

 

În R. Moldova  a fost instituită Agenţia pentru siguranţa alimentelor. Aceasta urmeaza sa preia atribuţiile şi responsabilităţile mai multor ministere şi agenţii din domeniul siguranţei alimentelor, astfel eliminîndu-se dublarea funcţiilor de control şi supraveghere. De ce a fost nevoie de aceasta agentie ne va spune  Ministrul Agriculturii şi Industriei Alimentare, Vasile Bumacov.

 

Citeşte mai mult...


Lansarea noului site TOP CONSULTING Imprimare
Luni, 15 August 2011 21:11

15/08/2011 - Lansarea noului site TOP CONSULTING

Avem deosebita placere de a vă prezenta noul site al Companiei de Consultanță, Instruire și Audit - TOP CONSULTING. Sperăm că noua structurizare Vă va ușura accesul la informația dorită, în același timp oferindu-vă o interfață modernă. Vă așteptăm cu drag pe paginile virtuale ale companiei  TOP CONSULTING.

Echipa TOP CONSULTING.



Etichetele alimentelor vândute în UE vor cuprinde şi originea acestora Imprimare
Joi, 07 Iulie 2011 00:00

Etichetele alimentelor vândute în UE vor cuprinde şi originea acestora

Parlamentul European a adoptat un regulament privind informarea consumatorilor cu privire la produsele alimentare. Producătorii vor fi obligați să respecte noi norme care să asigure o mai mare autonomie a cumpărătorilor, scrie EurActiv.

Citeşte mai mult...


Interviu ECO magazin - Top Consulting – stimuleaza increderea clientului in propriile decizii Imprimare
Joi, 23 Iunie 2011 17:47

"Top Consulting - stimuleaza convingerea clientului in propriile decizii"

Interviu cu Liliana Buza, directorul companiei "Top Consulting" publicat in revista "Economist", Nr.4 din 22 iunie 2011

 

Interviu în format PDF (3Mb)



Clienţii noştri