Organizarea şi Restructurarea Managerială Imprimare

În cadrul proiectului de restructurare TOP CONSULTING abordează conceptul de implementare consecutivă a unor serii de schimbări în baza următoarelor principii-cheie:


  • Preluarea atitudinii profesionale și etice;
  • Aplicarea metodelor moderne şi tehnologiilor avansate de management;
  • Utilizarea abordarii structurale în evaluarea posibilităţilor interne ale companiei, luînd în considerare şi factorii externi (legislația, concurența, poziționarea pe piață, etc.);
  • Minimizarea riscurilor organizaţionale legate de respingerea personalului a schimbărilor.

 

 

 

 

În procesul de Restructurare managerială experții TOP CONSULTING, pentru obţinerea unor rezultate sigure şi imediate respectă principiul: “omul potrivit la locul potrivit în momentul potrivit”. Principalele direcții în cadrul acestui proces sunt:


  • Elaborarea analizei SWOT a afacerii și identificarea simptomelor semnificative;
  • Stabilirea opţiunilor de “intervenţie” și nivelul de restructurare necesar pentru optimizarea performanțelor companiei;
  • Simplificarea structurii organizatorice sau stabilirea ei;
  • Organizarea internă a activităților din subdiviziunile companiei;
  • Elaborarea politicilor de motivare și  stabilirea necesităților de instruire a personalului;
  • Corelarea activității interdepartamentale în companie;
  • Formarea sistemelor de raportare managerială necesare pentru analiza profitabilităţii şi lichidităţilor companiei;
  • Crearea sistemelor de monitorizare, evaluare şi anticipare a performanţelor afacerii.

 

Etapele desfășurării proiectului de organizare si restructurizare a companiei:


 

 

 

 

Pentru mai multe informaţii, puteţi să completați formularul de mai jos sau să ne contactați.

 

Clienţii noştri